Strona Główna    Aktualności    Media o nas    Filmy    Dojazd    Kontakt
  Menu
  Projekty







CKZ








Kącik Przedsiębiorcy






  Akcje pomocy




  Partnerzy

Uniwersytet Rolniczy
w Krakowie

Wyższa Szkoła
Turystyki i Ekologii
w Suchej Beskidzkiej

Małopolska do celu.eu

Poczet Krakowskiej
Chorągwi Husarskiej

Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej
w Czernichowie

Serwis mojestypendium.pl
  Technik hotelarstwa

Technik hotelarstwa

Uczniowie w trakcie nauki w technikum hotelarstwa zdobędą wiele przydatnych, nie tylko w życiu zawodowym, umiejętności dzięki zajęciom praktycznym:

Sala konsumencka
różnorodnym kursom realizowanym m.in. w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce:
Kurs baristy
Kurs baristy
26-27 kwietnia 2014r.
Kurs kelnerski
Kurs kelnerski
26 kwietnia 2014r.
Kurs kelnerski
Kurs kelnerski
12-13 kwietnia 2014r.
Kurs baristy
Kurs baristy
12 - 13 maja 2012r.
Kurs carvingu
Kurs carvingu
21 kwietnia 2012r.
Dekoracja stołu
Dekoracja stołu
3 kwietnia 2012r.
Kurs kelnerski
Kurs kelnerski
marzec 2012r.
Kurs kelnerski 2011
Kurs kelnerski 2011

a także wyjazdom zawodoznawczym:
Wycieczka_do_Berlina
Wyjazd zawodoznawczy do Berlina
7-8 marca 2015r.
Staż – wizyta zawodoznawcza w krakowskich hotelach butikowych
Staż – wizyta zawodoznawcza w krakowskich hotelach butikowych
5-6 listopada 2013r.
Staż - wizyta zawodoznawcza we Wrocławiu
Staż - wizyta zawodoznawcza we Wrocławiu
5-6 listopada 2013r.
Wycieczka 1a i 1c do Hotelu Piramida w Tychach
Wycieczka 1a i 1c
do Hotelu Piramida w Tychach
14 listopada 2012r.
Przyszli hotelarze w hotelach sieci Accor
Przyszli hotelarze
w hotelach sieci Accor
22 kwietnia 2012r.
Wycieczka do Restauracji Wierzynek
Wycieczka
do Restauracji Wierzynek
25 maja 2011r.
Targi HORECA/GASTROFOOD/ENOEXPO
Targi
HORECA/GASTROFOOD/ENOEXPO
19 listopada 2010r.

Ponadto uczniowie będą mieli możliwość odbycia ciekawych praktyk zawodowych.
Z kolei absolwenci będą mieli możliwość kontynuowania nauki m.in. w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej.

Warto wspomnieć, że nasi uczniowie odnoszą już pierwsze sukcesy w konkursach branżowych. Bezkonkurencyjne było zwycięstwo Dominiki Morys w konkursie „Mam Zawód. Mam fantazję” w konkurencji Barista.

Konkurs - Mam zawód. Mam fantazję
Konkurs
"Mam zawód. Mam fantazję"
20 października 2012r.
Gala Laureatów
Gala Laureatów konkursu
"Mam zawód. Mam fantazję."
3 grudnia 2012r.

TECHNIK HOTELARSTWA 422402

https://www.ore.edu.pl/wp-content/uploads/2020/03/technik-hotelarstwa.pdf

KWALIFIKACJE WYODRĘBNIONE W ZAWODZIE:
1. HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
2. HGT.06. Realizacja usług w recepcji

Zadania zawodowe
1. w zakresie kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
a) utrzymywania czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie,
b) przygotowywania i podawania śniadań,
c) organizowania usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie;
2. w zakresie kwalifikacji HGT.06. Realizacja usług w recepcji:
a) rezerwacji usług hotelarskich,
b) obsługi gości w recepcji.

Liczba tygodni przeznaczonych na realizację praktyk zawodowych: 8 tygodni (280 godz.).

Typowymi miejscami pracy technika hotelarstwa są obiekty bazy noclegowej takie jak: zakłady hotelarskie, ośrodki wypoczynkowe, zakłady uzdrowiskowe, pensjonaty, zajazdy, gocice, schroniska, kwatery prywatne i inne, a także współczesna baza ruchoma: promowa, żeglugowa, kolejowa, lotnicza, rotele, seatele, aguatele, flaytele i inne. Technik hotelarstwa może być również zatrudniony w organach administracji samorządowej, zajmującymi się usługami hotelarskimi, a także w branżowych organizacjach i stowarzyszeniach. Ponadto może również prowadzić własną działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług noclegowych.

Technik hotelarstwa jest zawodem o charakterze usługowym,dominującym typem relacji jest człowiek - człowiek, człowiek - dokument. W całym toku nauczania nauczyciele zwracają uwagę na kształcenie u uczniów umiejętnoci dotyczących prawidłowego zachowania, postawy, nawyków, sposobu reagowania na życzenia klienta hotelowego oraz właściwą obsługę, odwołując się stale do zasad etyki i kultury zawodowej.

Opracowały:
Barbara Kajda
Anna Mika

  Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
  Poczta
Poczta
  Facebook